.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازنی های آماده خلق حماسه ای پرشور

مردم غیور مازندران پس از گذراندن یک هفته پر از تبلیغات سمعی و بصری آماده حضوری پرشور در انتخابات فردا هستند.
به گزارش خبرنگاران مهر از شهرهای مازندران ، با پایان یافتن زمان تبلیغات رسمی نامزدها در 16 حوزه انتخابیه استان، انتشار لیستهای مختلف و اعلام حمایت برخی نامزدها به نفع دیگر نامزدها در مرکز مازندران، انصراف برخی نامزدها در شرق استان و همچنین دعوت از برخی مسئولان مرکزی احزاب تا حدودی برای افزایش رونق تبلیغی نامزدها در ساعات پایانی تبلیغات در استان مشهود بوده است.

شورای اطلاع رسانی تبلیغات انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی استان نیز با بسیج این شورا در شهرستان نسبت به نصب بنر و پارچه نوشته هایی مبنی بر حضور و دعوت مردم در 24 اسفند نیز خواسته همه را به خلق حماسه ای بی بدیل سوق دهد.

مهیا کردن خطوط اینترنت در ستاد انتخابات استان برای خبرنگاران خبرگزاریها و تامین فکس و خط تلفن برای جراید، مهیا کردن زمینه همراهی رسانه ها با مسئولین ستاد انتخابات استان در پای صندوقهای رای و ارسال اخبار لحظه به لحظه مربوط به انتخابات از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به رسانه ها نشان از آمادگی همه جانبه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

اداره کل ثبت احوال مازندران نیز با صدور اطلاعیه ای به تمامی ادارات شهرستانی خود آنها را مکلف به خدمات رسانی به مردم و صدور کارت شناسایی ملی برای رای دهندگان طی عصر امروز و فردا شد.

بیش از 40 هزار عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی نیز آمادگی خود را برای برگزاری باشکوه تر انتخابات مجلس هشتم اعلام کردند.

مردم مازندران از بین 111 نامزد تائید صلاحیت شده 12 نفر را به عنوان وکیل خود در 9 حوزه انتخابیه انتخاب و به مجلس هشتم معرفی خواهند کرد.

اخبار دریافتی از ستاد انتخابات مازندران حاکی است شش نفر از این داوطلبان را زنان تشکیل می دهند که در مقایسه با دوره های گذشته تغییرات محسوسی داشته است.

از جمعیت دو میلیون و 800 هزار نفری مازندران بیش از دو میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.